طراحی فروشگاه اینترنتی

امروزه دنیای تکنولوژی دنیای برتر است و اکثر تجارت ها با کمک اینترنت شناخته شده می شوند و پا می گیرند . با گسترش تکنولوژی و بالا رفتن استفاده کارفرماها از طراحی سایت به اهمیت اینترنت پی می بریم و به این ترتیب کسب و کارهای مختلف به منظور رونق بخشیدن به کار خود به طراحی سایت رجوع کرده و از این رو خود را اماده ی شناخته شدن و پیشروی می کنند .

یکی از انواع طراحی سایت های معروف در این روز ها  ، طراحی سایت فروشگاهی می باشد که مشغله های بسیار مردم را کاهش داده و به یک مرجع درست و حسابی برای خرید تبدیل شده است.

با افزایش تعداد کاربران اینترنتی، این روزها شاهد رونق کسب و کارهای اینترنتی هستیم. در این میان نمی توان از فروشگاه های اینترنتی غافل شد. رونق خرید و فروش های اینترنتی نقش زیادی را در افزایش طراحی فروشگاه های آنلاین ایفا می‎کند. بطوری که تمامی شرکتها برای معرفی محصولات و فرآورده های خود نیازمند یک طراحی سایت فروشگاه اینترنتی قدرتمند هستند. طراحی فروشگاه اینترنتی نقش مهمی را در افزایش راندمان و بازدهی کار بر عهده دارد.

  • طراحی فروشگاه اینترنتی

برای طراحی وب سایت فروشگاهی باید به نکات زیر توجه داشت:

  • طراحی فروشگاه اینترنتی بدون کدهای CSS یا HTML امکان پذیر نیست. در طراحی سایت فروشگاهی ابتدا باید هدف اصلی از طراحی آن مشخص شود. زیرا طراحی فروشگاه های اینترنتی با توجه به هدف و موضوع فعالیت نیازمند طرح های مختلفی هستند. برای مثال طرح یک فروشگاه اینترنتی برای فروش ابزارهای صنعتی با فروشگاه اسباب بازی و لباس کودکان از نظر رنگ، شکل ظاهری، نحوه ارائه خدمات و محصولات و ... متفاوت است.
  • تمامی صفحاتی که برای طراحی سایت فروشگاه انلاین در نظر گرفته می‎شود باید دارای محتوا باشند. به همین دلیل تعبیه کردن مکان و بخش خاصی برای قرار گرفتن محتوای سایت، یک نکته اساسی در زمان طراحی فروشگاه اینترنتی است. دسته بندی محصولات و خدمات نیز یکی دیگری از نکات مهم در زمانی طراحی سایت فروشگاهی می‎باشد.
  • در صفحه فرود طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی، باید شرح مختصری در رابطه با نحوه کار و ارائه محصولات ارائه شود. همچنین در زمان طراحی باید میزانی از محتوای کوتاه در این صفحه قرار بگیرد که بازدیدکننده برای مشاهده محصولات و خدمات ترغیب ‎کند.
  • یک مرحله مهم در طراحی فروشگاه اینترنتی، در نظر گرفتن سبد خرید برای کاربران است. زمانی که آنها محصولات را مشاهده کنند، ممکن است قصد خرید پیدا نمایند. در این صورت کاربران باید با یک کلیک بر روی عملیات پرداخت، به سمت وجوه خرید کالا هدایت شوند. همچنین کوتاه کردن فرآیند پرداخت یکی از مهمترین بخش های وب سایت است. در زمان طراحی باید چندین بار پرداخت های فروشگاه اینترنتی بررسی شود تا اگر خللی و وقفه ای در امر پرداخت وجود دارد، برطرف شود. سرعت در پرداخت وجوه اهمیت زیادی در افزایش راندمان کاری فروشگاه اینترنتی دارد.

  • در زمان طراحی باید به برخی از موارد برای بازگشت مجدد کاربر به وب سایت توجه داشت. ممکن است بازدیدکننده خرید خود را انجام دهد اما پس از مدتی لینک سایت را فراموش کند و دیگر وارد صفحه سایت نشود. استفاده از روش ارسال ایمیل های خبری یکی از نکاتی که می‎تواند بازدیدکننده را از وجود محصولات جدید آگاه سازد. در این صورت زمان طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید به این موارد توجه داشت.
  • نمایش اطلاعات تماس در طراحی فروشگاه اینترنتی یکی از روش های اعتمادسازی است. در این صورت مدیران وب سایت فروشگاهی باید به دقت اطلاعات مورد نیاز را در اختیار کاربران قرار دهند. در بخش مدیریت وب سایت، قرار دادن شماره تلفن مطمئن، اسامی مدیران و رزومه مختصری از آنها، آدرس محل شرکت و .... می‎تواند اعتماد و اطمینان کاربران و مشتریان وب سایت را جلب نماید که در زمان طراحی فروشگاه اینترنتی (طراحی سایت فروشگاه آنلاین) باید یک صفحه مجزا را به این کار اختصاص داد.
  • قیمت گذاری محصولات در طراحی فروشگاه اینترنتی (طراحی سایت فروشگاه آنلاین) موجب اطلاع کاربران از قیمت محصولات می شود تا براساس توان مالی خود کالاها را انتخاب کنند.

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید : 021-229 20 180 | 021-222 73 875

       

نظرات کاربران

برای این مطلب نظری ثبت نشده، شما اولین نظر را ارسال نمایید.

ثبت نظر

875 73 222     180 20 229 - 021