بازاریابی اینترنتی با ایمیل

بازاریابی الکترونیکی روش های مختلفی را شامل می شود و شما از راه های گوناگونی می توانید بازاریابی اینترنتی را انجام دهید . بازاریابی اینترنتی با کمک شبکه های اجتماعی ، بازاریابی اینترنتی با ایمیل و بازاریابی ایمیل مارکتینگ و بازاریابی ایمیلی و راه های دیگر .

بازاریابی با ایمیل و پست الکترونیکی یکی از همان روش‌ های تبلیغی است که این روز ها برای تبلیغات در دنیا از ان استفاده می شود . شما با کمک ایمیل می توانید کسب و کار خود را به بقیه بشناسانید . کافی است یک ایمیل معتبر داشته باشید و از طریق ان به فعالیت و بازاریابی بپردازید .

برای دست یابی به موفقیت در محیط مجازی اینترنت ، باید حتما در اغاز کار یک استراتژی قوی و فکری مناسب را داشته باشید و بعد از طراحی وب سایت به فکر گسترش و شناساندن تجارت و کسب و کار تان باشید . برای کسب و کار اینترنتی که دارید حتما برنامه ریزی کنید و طبق برنامه حرکت نمایید تا همه چیز اصولی پیش رود و به هدفی که در نظر گرفته اید دست یابید .

قطعا پست الکترونیکی و ایمیل یکی از ابزار هایی است که همه دنیا آن را می شناسند و برای معرفی و گسترش کسب و کار های کوچک و بزرگ به مخاطبین از آن استفاده می شود .

اگر می خواهید به موفقیت در بازاریابی با استفاده از ایمیل دست یابید در ابتدا باید از کاربران هدف را شناخته و از کاربران هدف خود ، یک لیست تهیه نمایید ، شما این کار را می ‌توانید با استفاده از منابع مختلف انجام دهید .

برنامه ریزی طراحی سایت تان را در ابتدای امر با تهیه و ساختن یک لیست از مشتریان خود آغاز نمایید اگر از قبل هم مشتریانی دارید که می توانید با آن ها کار کنید آن ها را هم به این لیست اضافه نموده و در نظر بگیرید .

ثبت کردن ایمیل ها در وب سایت تان :

یکی از آسان ‌ترین کار ها در وب سایت ، ارائه دادن یک پیشنهاد محترمانه به مخاطبین تان است تا در لیست شما عضو شوند و برای این کار شما باید از قبل فرم عضویت را تهیه کرده و به وب سایت تان اضافه نمایید . با گذاشتن این فرم در طراحی وبسایت و جمع نمودن لیستی از مخاطبین هدف می توانید نرخ وبسایت را افزایش دهید .

بعد از تهیه لیست مورد نظر نوبت به خبر نامه می رسد . از قبل ماژول خبر نامه را در طراحی وب سایت خود قرار داده اید و اکنون نوبت به استفاده از آن می رسد .

تکنیک‌ موثر در رابطه با بازاریابی اینترنتی با ایمیل همان ارسال خبر نامه به لیست اعضا می باشد . بهتر است که خبر نامه را با یک موضوع در زمینه فعالیت خود آغاز نمایید ، شما با توجه به نیاز خود می‌توانید خبر نامه را به صورت هفتگی ، و یا ماهیانه یا فصل نامه ارسال نمایید ، اگر از خبرنامه به خوبی بهره بگیرید می‌تواند برای شما این موقعیت را به وجود اورد که با مخاطبین تان یک نوع ارتباط نزدیک ایجاد نمایید .

شما قادر هستید تا با کمک گرفتن از خبر نامه های ارسالی کاربر های خود را با جدید ترین خدمات و محصولات تازه آشنا نمایید .

در این بین برخی از اشخاص هستند که ایمیل هایشان را در اختیار شما می گذارند .

وظیفه ی شما این است که آن ها را در طراحی وب سایت خود عضو کنید و ایمیل آن ها را نگاه دارید به این وسیله کاربران وفاداری شان را به شما و وب سایت تان نشان می دهند . پايگاه اطلاعاتي خود را به صورت ماهیانه حتما آپديت کرده و اطلاعات اضافه و بی مصرف را پاک نماييد .

مطلب دیگری که باید به آن توجه نمود این است که از عناوین خوب استفاده کنید و حتما یک عنوان مناسب را برای ارسال نمودن ایمیل ها در نظر بگیرید زیرا رعایت کردن این مسئله بسیار مهم و تأثیر گذار خواهد بود و نرخ کلیک زدن بر روی ایمیل ها را بالا می برد و این به نفع شما و تجارت تان است .

موضوع نامه ها را باید با دقت انتخاب کرد و چند نکته را در کنار هم در نظر داشت ، اول این که موضوع اشتیاق آور باشد یعنی در مخاطب انگیزه ای را ایجاد کند تا با دیدن موضوع ترغیب شود متن نامه ی شما را نیز بخواند و ان را کنار نگذارد ، حتی می توانید از یک پیشنهاد خوب و ویژه نیز در ایمیل تان استفاده کنید .

این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که یک قالب زیبا و شکیل را برای نامه هایتان تعیین نمایید و سعی کنید که این قالب انتخابی برای مخاطب تان واضح و خوانا باشد و در ان از رنگ‌ ها به درستی استفاده نمایید .

برای استفاده کردن از عکس و تصاویر هم دقت داشته باشید و از تصویر ها بهینه بهره بگیرید که در سرعت خواندن مشکلی ایجاد نکنند و باعث ناراحتی کاربر نشوند . برند تان را طراحی کنید . کار دیگر شما این است که اطلاعات تماس تان را حتما در ایمیل ‌هایی که به کاربران ارسال می کنید ، قرار دهید تا آن ها بتوانند به راحتی با شما در تماس باشند .

آمار ها و تحقيقات نشان داده است که بازاريابي اينترنتي از طريق پست الكترونيكي درست بعد از بازاريابي موتور هاي جستجو گر قرار گرفته و دانستن اين نکته برای شما مفید است و با دانستن آن می دانید که با تلاش در این زمینه می توانید نتایج خوبی را دریافت کنید .

مقايسه هایی ما بين بازاريابي ايميل و فرستادن نامه پستي انجام گرفته است و نتیجه این شده که بازاريابي با ايميل دارای مزیت های بیش تری خواهد بود . شما قادر خواهید بود تا با هزينه ای بسیار کم به کاربر ها و مشتريان ثابت و جديد تان ایمیلی را ارسال کنید و تعداد بی شماری از مخاطبین را از آخرین اخبار خود مطلع و آگاه بسازيد .

حتی شما بدون هیچ گونه محدودیتی می توانید در بازاريابي اینترنتی با پست الكترونيكي و ایمیل پيغام ها یتان را به شکل کاملا سفارشي و بر طبق خواسته و نياز و سليقه مشتری هایتان آماده نموده و در مرحله ی بعدی برای آنان ارسال نمایید .

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید : 021-229 20 180 | 021-222 73 875

       

نظرات کاربران

برای این مطلب نظری ثبت نشده، شما اولین نظر را ارسال نمایید.

ثبت نظر

875 73 222     180 20 229 - 021