رسانه اجتماعی در بازاریابی اینترنتی

یکی از بهترین و مناسب ترین روش ها برای جذب بیش تر مشتری ها و کسب درامد و سود بهتر و بیش تر استفاده از بازاریابی اینترنتی شبکه های اجتماعی می باشد .

همه افراد کم و بیش با انواع شبکه های اجتماعی اشنایی دارند و امروزه در زندگی روزمره ی تمام اشخاص شبکه های اجتماعی نقش مهم و اساسی دارند . افراد برای برقراری ارتباط با یکدیگر یا برای گسترش دادن کسب و کار و تجارت خود از شبکه های اجتماعی مختلف استفاده می کنند ، ان ها نوشته ها و عکس ها و مطالب دیگر را منتشر می کنند و با دیگران به اشتراک می گذارند و از آشنایان و دوستان خود لایک و کامنت می گیرند .

بنابراین رسانه های اجتماعی برای دریافت کاربر بیش تر و پیشرفت کسب و کار بسیار مفید و کارا می باشند .

باید از بازاریابی سنتی و قدیمی فراتر رفت و به بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی فکر کرد و برای پیشرفت کار و تجارت از آن استفاده کرد .

شبکه های اجتماعی بسیاری وجود دارد که مردم از آن ها استفاده می کنند و در میان کاربران محبوب هستند .

استفاده کردن از محتوای طنز آمیز سبب می شود که تعداد زیادی از کاربران را به طرف صفحه اجتماعی خود بکشانید به عنوان مثال از دلایلی که اکثر کاربران را به طرف فیس بوک می کشاند این است که آن ها تمایل دارند تا سرگرم شوند و از محتوای خوب سایت و جالب بهره مند شوند .

آن ها دوست دارند تا در میان صفحات بگردند و سرگرم شده و از این کار لذت ببرند یا با افراد جدید آشنا شوند و با آن ها به تبادل اطلاعات بپردازند .

رسانه اجتماعی در بازاریابی اینترنتی موثر است و در حقیقت مفهوم آن یعنی مجموعه ای از انواع فعالیت ها که در نهایت باعث افزایش بازدید افراد از سایت می شود و این بازدید ها از طریق انواع شبکه های اجتماعی انجام می گیرد .

در حقیقت بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی شبکه اجتماعی انجام یک پروسه می باشد که در راستا ایجاد و تولید متن و محتوای مناسب است تا از این راه بازدید کنندگان بیش تری جذب شده و مطالب در بین آن ها به اشتراک گذاشته شود و لایک ها افزایش یابد .

شبکه های اجتماعی گسترش یافته اند و جایگاه مناسبی را در میان افراد پیدا کرده اند و روزانه بر محبوبیت شان افزوده می شود و بیش تر مورد توجه واقع می شوند .

با گسترش یافتن و رشد انواع شبکه های اجتماعی تجارت به مرحله ی جدیدی وارد می شود ، نوع ارتباطات ما بین فروشنده و خریدار تغییر می نماید . شبکه های اجتماعی مختلفی وجود دارد همانند فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام ، لینکدین و غیره .

 

فیس بوک یکی از پر طرفدار ترین شبکه های اجتماعی در میان مردم است ، کافی است در فیس بوک برای خود یک اکانت و صفحه ایجاد کنید و از طریق آن با کاربران ارتباط برقرار نمایید .

اگر یک صفحه ی کاربری شخصی دارید از آن برای تجارت و کسب و کار خود استفاده نکنید و برای تجارتتان یک حساب جدید ایجاد نمایید .

فیس بوک از جمله شبکه های اجتماعی پر طرفدار است و کاربران زیادی دارد و به همین دلیل بهتر است که بازاریابی را به ارامی در آن سایت شروع و آغاز کنید و کم کم کار خود را گسترش دهید و کسب سود نمایید . با توجه به زمینه کاری خود صفحه های موجود در فیس بوک را پیدا نمایید و آن ها را لایک کنید و در آن صفحات به فعالیت بپردازید و با کاربران آشنا شوید و آنها را دعوت کنید تا از صفحه ی شما نیز دیدن کنند .

از دیگر رسانه های پر طرفدار اجتماعی می توان به بازاریابی گوگل پلاس اشاره کرد ، می توان گفت که گوگل پلاس دومین شبکه و رسانه ی اجتماعی پر کاربرد بعد از وب سایت فیس بوک شناخته شده است و شما با کمک گرفتن از این شبکه اجتماعی میتوانید به فعالیت های خود بپردازید و بازاریابی اینترنتی را انجام دهید و از امکاناتی که گوگل پلاس دارد در راستای زمینه کاری تان استفاده نمایید .

گوگل پلاس بسیار مورد توجه وب سایت گوگل واقع شده و آینده ی درخشانی در انتظار آن می باشد . 

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید : 021-229 20 180 | 021-222 73 875

       

نظرات کاربران

برای این مطلب نظری ثبت نشده، شما اولین نظر را ارسال نمایید.

ثبت نظر

875 73 222     180 20 229 - 021