سئوی محلی

سئو به یک علم وسیع و گسترده در دنیای مجازی اینترنت تبدیل شده است و دیگر اکثر صاحبان وب سایت کم و بیش از آن اطلاعاتی را دارند و برای بهبود بخشیدن و بهینه سازی وبسایت و وضعیت کار و تجارت خود در موتور های جستجو از سئو استفاده می کنند .

موتور های جستجو به دنبال یافتن بهترین و نزدیک ترین نتایج برای جستجو های کاربران هستند به خصوص گوگل که برایش مهم است تا دقیق ترین نتایج را در اختیار کاربران خود قرار دهد و ان ها را راضی نگاه دارد ، بنابراین هر چند یک بار گوگل الگوریتم های سئوی خود را تغییر می دهد و معیار های بیشتر و دقیق تر و کاربردی تری را برای سنجش وب سایت در نظر می گیرد تا امکان تقلب را کاهش دهد و در نتایج جستجو ی خود وب سایتی را در رتبه ی بالاتر به نمایش بگذارد که از نظر محتوا به درد کاربر بخورد .

یکی از این الگوریتم ها ، الگوریتم کبوتر می باشد که توجه آن به مکان جغرافیایی و سئو محلی می باشد .

می توان گفت زمانی که یک شرکت کوچک یا هر کسب و کار دیگری وقتی قصد گسترش یافتن دارد و به دنبال مشتری محلی است یک طراحی وب سایت انجام داده تا از این راه به جذب نمودن مشتری و فروش انلاین بپردازد و هدفش بالا اوردن رتبه ی وب سایت خود در موتور های جستجو می باشد .

ان ها همچنین می توانند کارشان را در شبکه های اجتماعی محلی ثبت کنند و در آن جا به تبلیغ بپردازند تا در یک مکان مشخص به خوبی دیده شوند و مشتری بیش تری را جذب نمایند .

در حقیقت مفهوم و منظور اصلی و اساسی از سئوی محلی یک طراحی سایت جدید ، بهینه ساختن وب سایت مورد نظر برای یک کشور یا یک محل و منطقه ی مشخص و خاص می باشد تا از این طریق مشتری های محلی از وب سایت بتوانند استفاده بهینه ای داشته باشند و به منظور و خواسته ی خود برسند .

سئوی محلی یک علم و تخصص تازه و جدید است برای جذب کردن بازدیدکنند گان به طراحی وبسایت خود مخصوصا آن دسته که به شکل فیزیکی نزدیک به شرکت شما بوده و در همان اطراف زندگی می کنند ، بنابراین رعایت سئوی محلی به شما کمک خواهد کرد تا همشهری های شما جذبتان شده ، موتور جستجوی گوگل و سایر موتور های جستجو گر دیگر که محبوبیت دارند مانند بینگ تلاش می کنند تا از این تکنیک جدید استفاده نمایند و از طریق آن به نیاز های کاربران و مخاطبین خود پاسخی مناسب و به جا دهند بنابراین می توانید بر روی این موضوع کار کنید .

همیشه این موضوع را به خاطر داشته باشید که بیش از هر چیزی برای گوگل موضوع صریح و واضح با اهمیت می باشد پس به همین دلیل نباید بخش سئو محلی سایت خود را خیلی درهم و شلوغ نمایید .

شما هم می توانید برای افزایش بازدید کننده وب سایت خود از بهینه سازی وب سایت و سئوی محلی استفاده نمایید به عنوان مثال می توانید از انواع بازاریابی شبکه های اجتماعی استفاده کنید و دنبال شبکه های مختلف اجتماعی رفته که در آن ها قسمت و بخش هایی وجود داشته باشد که شما به راحتی و اسانی می توانید کسب و کار و شرکت محلی خود را در آن جا ثبت کنید و خود را به بازدید کنندگان بشناسانید و به این ترتیب در موتور های جستجو دیده شوید .

در ضمن سعی کنید در متون و نوشته هایی که در وب سایت می گذارید و یا در پایان مقاله های خود حتما از کلمه های کلیدی مرتبط و درست استفاد نمایید و آن ها را به کار بگیرید .

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید : 021-229 20 180 | 021-222 73 875

       

نظرات کاربران

برای این مطلب نظری ثبت نشده، شما اولین نظر را ارسال نمایید.

ثبت نظر

875 73 222     180 20 229 - 021