طراحی سایت فروشگاهی

محصولات و کالاهای مورد نظر خود را به راحتی از اینترنت جستجو کنید . فروشندگان به دنبال فروش محصولاتشان هستند و هدف اصلی آنان بالا بردن فروش و در نهایت سودشان است ، اینکه برند خود را در میان افراد جا بندازند و شناخته شوند و مشتریان وفاداری پیدا کنند که با وجود انواع رقبا فقط از آنها خرید کنند .

مشتریان نیز به دنبال برطرف کردن نیازهای کالایی خود هستند آنها تمایل دارند کالاهایی با کیفیت و قیمت مناسب را دریافت کنند .

طراحی سایت فروشگاهی و بازاریابی اینترنتی می تواند به راحتی نیازهای هر دو طرف معامله را برطرف کند .

طراحی سایت وب سایت فروشگاه فضایی بر روی اینترنت است که فروشندگان و تولیدکنندگان میتوانند از آن به عنوان ویترینی برای فروش و به نمایش گذاشتن محصولات خود استفاده کنند .

مشتریان نیز با سر زدن به وب سایت طراحی شده میتوانند به جستجوی محصولاتی که میخواهند بپردازند و به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهند .

طراحی وب سایتی که برای فروشگاه اینترنتی استفاده شود مطمئنا ویژگی های مخصوص خود را دارد ، هدف در این وبسایت ها خرید اینترنتی و آنلاین است که برای شرکت موردنظر سود به همراه داشته باشد .

طراح سایت فروشگاهی باید برای انجام دادن طراحی سایت ویژگی های فروش به شکل اینترنتی را در نظر بگیرد .

هدف عمده سایت فروشگاه جذب نمودن تعداد زیادی از مشتریان است تا از این راه کسب سود و درآمد کند بنابراین وبسایت باید خوب و جذاب باشد و رنگ بندی آن درست باشد .

طراحی سایت فروشگاهی ، ویترین نمایش محصولات و خدمات شما می باشد و شما به کمک طراحی سایت فروشگاهی می توانید با مشتریان خود در تماس دو طرفه باشید بدون توجه به مکان و زمان خاص و سفارشات انها را در همه حال دریافت کرده و پاسخ گوی نیاز های ان ها باشید . البته این کار زمانی با کیفیت بالا انجام می شود که شما یک طراحی وب سایت موفق داشته و برای ان وقت و هزینه بگذارید .

اگر محصولی دارید که می خواهید ان را معرفی ، تبلیغ ، عرضه کنید بهترین راه در حال حاضر استفاده کردن از دنیای اینترنت است.

 

فروشگاه اینترنتی چیست و چه کاربردی دارد ؟

زمانیکه اسم از فروشگاه اینترنتی به میان می آید قطعا بحث ما در مورد یک محصول تک نیست ، بلکه باید بیشتر از یک محصول خاص را نمایش بدهد و به تناسب افزایش محصولاتمان پیچیدگی سایت طراحی شده هم زیاد میشود .

فروشگاه های اینترنتی بزرگ که بسیار پیچیده اند ، با بهره گرفتن از روشهای مختلف سعی دارند تا بهترین محصولات خود را به مشتری نشان دهند البته بیشتر وقت ها این نمایش محصولات برای مشتریان مختلف به صورت خصوصی و متفاوت است بنابراین روشهای خصوصی سازی از ویژگی های رایجی در طراحی سایت فروشگاهی است که باید در طراحی وب سایت به آن توجه ویژه ای شود و برای آن وقت گذاشته شود .

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی همانند یک کاتالوگ به روز از کالاهای مختلف و محصولات شما است. خریداران قبل از اینکه اقدام به خرید نمایند ، به جستجوی کالاهای خود می پردازند .

اجناس و کیفیت های آنها و قیمت هایشان را به دقت با هم مقایسه میکنند و بعد از پیدا کردن جنس مورد نظر خود در کاتالوگ اجناس شما ، آن را سفارش می دهند . آنها فرم مربوط به سفارش اجناس را پر کرده و پس از تکميل سفارش ، نوبت به پرداخت هزينه ي آن میرسد :

پرداخت هزینه ها از راه های متفاوتی امکان پذیر است مثلا :

 

استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی

قرار دادن شماره حساب و واريز کردن به حساب

پرداخت به صورت نقدي پس از تحويل گرفتن کالا

كسر از اعتبار شخص

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید : 021-229 20 180 | 021-222 73 875

       

نظرات کاربران

برای این مطلب نظری ثبت نشده، شما اولین نظر را ارسال نمایید.

ثبت نظر

875 73 222     180 20 229 - 021